Apple dráždí marketéry » MEC Czech

DJLT Animation
  • Naše výzkumy
    Naše výzkumy
  • Publikace
    Publikace
  • Blog
    Blog
  • Search
    Search

Naše výzkumy

go
1 / 2

Publikace

go
1 / 12
Month in Media - June

Month in Media - June

13/07/2017 13/07/2017

V červnu se odehrálo opět mnoho zajímavých věcí, o kterých se můžete dočíst v našem měsíčním přehledu. Google dostal rekordní pokutu od...

Stáhnout

TV trendy červen 2017

TV trendy červen 2017

13/07/2017 13/07/2017

Pohled na červnový vývoj televizní sledovanosti a novinek. Nenechte si ujít a podívejte se na TV trendy za červen 2017.

Stáhnout

Month in Media - May

Month in Media - May

08/06/2017 08/06/2017

Máme pro vás opět měsíční přehled mediálních novinek, tentokrát květnových. Dočtete se v něm, co nového dělá Snapchat, na co si stěžují...

Stáhnout

Spotlight Data-Driven Creative

Spotlight Data-Driven Creative

30/05/2017 30/05/2017

Zaměřeno na data... Proč jsou data důležitá? V čem Vám mohou pomoci? A proč by Vás měla vůbec zajímat?

Stáhnout

Blog

1 / 2
 
 
Apple dráždí marketéry
22/09/2015

„Je jasné, že Apple využívá Apple News k vybudování vlastní reklamní platformy, aby mohli diktovat své podmínky.“ Tvrdí Edward Kim ze společnosti SimpleReach.

V pondělí 14. září spustila společnost Apple svou novou kontroverzní aplikaci Apple News a vysloužila si okamžitou negativní reakci od vydavatelů a marketérů, kteří jsou frustrovaní kvůli omezením, kterými Apple limituje možnosti reklamy v rámci Apple News.

„Apple nám dal nové a skvělé možnosti jak šířit náš obsah, ale nedávají nám příliš prostoru pro jeho monetizaci“, komentuje situaci pro New York Post jeden Senior News Executive.

30% všech příjmů za prodej reklamy v rámci Apple News si účtuje společnost Apple jako provizi.

Někteří vydavatelé jako CNN, Vox media nebo Time Inc. poskytují veškerý vlastní obsah skrze Apple News v naději, že získají nové větší obecenstvo. Naopak vydavatelé, kteří mají vlastní obsah placený, limitují počet článků, které dají k dispozici skrze Apple News, aby neodradili své předplatitele.

Nová platforma frustruje také marketéry, kteří postrádají možnost real-time aukcí a nechápou požadavek Applu, který si vyhrazuje 48 hodinovou lhůtu na schválení každé kampaně před jejím spuštěním. Speciálně pro formát video pre-roll, který je v současností stále více používaným video-formátem, není jednoduché toto schválení získat.

Apple odmítl poskytnout reklamní prostor skrze DoubleClick, čímž se evidentně chce vyhnout vlivům Googlu a raději si bude vytvářet podmínky, které se jim více vyplatí.

Nový operační systém Applu pro mobilní zařízení iOS9 umožňuje uživatelům snadno blokovat veškerou reklamu v prohlížeči, a tedy i většinu reklamy, která prochází skrze aukční systémy Googlu. To můžeme považovat za první signál, který předznamenává boj o reklamní prostor mezi Googlem a Applem, jenž se pravděpodobně bude pokoušet monetizovat co nejvíce reklamy zobrazované na jejich zařízeních.

Apple dráždí marketéry