MEC GLOBAL investuje do Talentů na konferenci Advertising Week 2015 » MEC Czech

DJLT Animation
  • Naše výzkumy
    Naše výzkumy
  • Publikace
    Publikace
  • Blog
    Blog
  • Search
    Search

Naše výzkumy

go
1 / 2

Publikace

go
1 / 12
Month in Media - June

Month in Media - June

13/07/2017 13/07/2017

V červnu se odehrálo opět mnoho zajímavých věcí, o kterých se můžete dočíst v našem měsíčním přehledu. Google dostal rekordní pokutu od...

Stáhnout

TV trendy červen 2017

TV trendy červen 2017

13/07/2017 13/07/2017

Pohled na červnový vývoj televizní sledovanosti a novinek. Nenechte si ujít a podívejte se na TV trendy za červen 2017.

Stáhnout

Month in Media - May

Month in Media - May

08/06/2017 08/06/2017

Máme pro vás opět měsíční přehled mediálních novinek, tentokrát květnových. Dočtete se v něm, co nového dělá Snapchat, na co si stěžují...

Stáhnout

Spotlight Data-Driven Creative

Spotlight Data-Driven Creative

30/05/2017 30/05/2017

Zaměřeno na data... Proč jsou data důležitá? V čem Vám mohou pomoci? A proč by Vás měla vůbec zajímat?

Stáhnout

Blog

1 / 2
 
 
MEC GLOBAL investuje do Talentů na konferenci Advertising Week 2015
29/09/2015

MEC Global se stalo sponzorem Talent Tracku na konferenci Advertising Week 2015.

Jedná se již o 12. ročník setkání odborníků oblasti marketingu a mediálních komunikací, které se koná v New Yorku od 28. září do 2. října.

Talent Track je historicky poprvé součástí této události a jeho cílem je rozvinout diskuzi okolo inovací v rámci Talent Managementu a angažovanosti zaměstnanců. Na celodenním sympóziu na toto téma vystoupí přední experti z praxe, aby sdíleli své zkušenosti i případové studie z různých oblastí podnikání. Hlavním tématem bude identifikace, motivace a udržení talentů.

“Talent je mízou úspěchu, nicméně naše odvětví není zrovna proslulé inovacemi v oblasti Talent Managementu. Tak jako přinášíme inovace pro naše klienty, musíme myslet stejně inovativně i při práci s talenty, tak abychom je správně identifikovali, motivovali a zapojili do našeho byznysu. V MEC máme radost, že můžeme toto téma rozvíjet, nacházet nové pohledy a překonávat tradiční pojetí úlohy zaměstnanců“, tvrdí Marie-Claire Barker, Global Chief Talent Officer MEC.

Matt Scheckner, CEO of Advertising Week dodal: „MEC patří dík za to, že se ujalo vedení diskuze na toto zásadní téma a že přivedlo k diskuzi řadu expertů jak s tradičním pohledem, tak zastánců out-of-the-box myšlení. Těšíme se na dopad, který tato diskuze bude mít na naše budoucí talenty.“

Jako součást programu povede Marie-Claire Barker diskuzi na téma: „Co přináší spokojenost zaměstnanců“ MEC se snaží ukázat, jak dobré prostředí a všímavost zlepšují angažovanost zaměstnanců a přispívají k prosperitě firemní kultury. MEC hledá odpovědi na otázku, zda investice do inovací při vyhledávání, motivaci a udržení talentů, zvyšují motivaci zaměstnanců a mění firemní prostředí v jakémkoliv odvětví.

MEC bude také vést diskuzi „Růst v době dramatických změn“, moderovanou Marlou Kaplowitz, CEO of MEC North America. Návštěvníci si vyslechnou zkušenosti společností, které přečkaly moderní rozkolísanou dobu a přehodnocují roli technologií. Technologie by mohly pomoci při znovuobjevování pracovního prostředí, které napomáhá přechodu z tradičních struktur pracovního prostředí k budování silných a vzájemně propojených týmů za využití firemních hodnot, mise a kultury

Pokud je pro Vás práce s talenty důležitá, přidejte se ke konverzaci na toto téma na @MECIdeas a #MECatAWXII.

Pro více informací navštivte Advertising Week AWXII (http://www.advertisingweek.com)

MEC GLOBAL investuje do Talentů na konferenci Advertising Week 2015