Media Club spolupracoval s MEC na první reklamní kampani v technologii HbbTV na Primě » MEC Czech

DJLT Animation
  • Naše výzkumy
    Naše výzkumy
  • Publikace
    Publikace
  • Blog
    Blog
  • Search
    Search

Naše výzkumy

go
1 / 2

Publikace

go
1 / 12
Month in Media - June

Month in Media - June

13/07/2017 13/07/2017

V červnu se odehrálo opět mnoho zajímavých věcí, o kterých se můžete dočíst v našem měsíčním přehledu. Google dostal rekordní pokutu od...

Stáhnout

TV trendy červen 2017

TV trendy červen 2017

13/07/2017 13/07/2017

Pohled na červnový vývoj televizní sledovanosti a novinek. Nenechte si ujít a podívejte se na TV trendy za červen 2017.

Stáhnout

Month in Media - May

Month in Media - May

08/06/2017 08/06/2017

Máme pro vás opět měsíční přehled mediálních novinek, tentokrát květnových. Dočtete se v něm, co nového dělá Snapchat, na co si stěžují...

Stáhnout

Spotlight Data-Driven Creative

Spotlight Data-Driven Creative

30/05/2017 30/05/2017

Zaměřeno na data... Proč jsou data důležitá? V čem Vám mohou pomoci? A proč by Vás měla vůbec zajímat?

Stáhnout

Blog

1 / 2
 
 
Media Club spolupracoval s MEC na první reklamní kampani v technologii HbbTV na Primě
29/10/2015

Media Club zrealizoval spolu s MEC pro Vodafone první kampaň, která využívala nově zaváděnou technologii HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) na Primě. Celkem jsme kampaní zasáhli 620 000 diváků.

 

Kreativa první HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) kampaně využívala formátu červeného tlačítka, které se zobrazovalo v pravém dolním rohu televizní obrazovky v jednotlivých pořadech po dobu jednoho týdne. Diváci byli během pořadů vyzýváni k jeho stisknutí. Poté byli přesměrováni na cílovou HbbTV stránku klienta Vodafone, kde byl promován Rodinný tarif Red+.

„Výsledky kampaně ukázaly, že nejvyšší penetrace TV disponující technologií HbbTV, je u diváků kanálu COOL. Nejvyšší proklikovost (click- through rate) jsme zaznamenali u vysílání TV Prima,“ komentuje výsledky Daniel Grunt, ředitel nových médií FTV. Nejlepších výsledků kampaně dosáhla FTV Prima u pořadů Česko Slovensko má talent, Ano, šéfe!, Vinaři, Autosalon a Bořiči mýtů.

Podle odhadů je aktuálně v ČR okolo 800 000 televizních přijímačů připojených k internetu a podporujících technologii HbbTV. Podle odhadu Českých Radiokomunikací, které přinášejí na své platformě možnost provozování HbbTV, bude na konci roku 2020 v Česku 3,6 milionu domácností s alespoň jednou HbbTV, z toho 2,44 milionu bude aktivně připojených k internetu. Podle výzkumu MML jsou diváci, kteří používají technologii HbbTV, ve věku 16–44 let, z větších měst a patří do socioekonomických skupin A,B.

“Po zkušenostech s prvními kampaněmi v HbbTV s tím v MEC určitě nekončíme a již teď spřádáme plány nad dalším využitím u našich klientů” komentuje kampaň Michal Ťoupalík, Interaction Manager, MEC.

Media Club spolupracoval s MEC na první reklamní kampani v technologii HbbTV na Primě