OOH sledovanost EURA přesahovala u některých zápasů jednu třetinu celkové sledovanosti. » MEC Czech

DJLT Animation
  • Naše výzkumy
    Naše výzkumy
  • Publikace
    Publikace
  • Blog
    Blog
  • Search
    Search

Naše výzkumy

go
1 / 2

Publikace

go
1 / 12
Month in Media - June

Month in Media - June

13/07/2017 13/07/2017

V červnu se odehrálo opět mnoho zajímavých věcí, o kterých se můžete dočíst v našem měsíčním přehledu. Google dostal rekordní pokutu od...

Stáhnout

TV trendy červen 2017

TV trendy červen 2017

13/07/2017 13/07/2017

Pohled na červnový vývoj televizní sledovanosti a novinek. Nenechte si ujít a podívejte se na TV trendy za červen 2017.

Stáhnout

Month in Media - May

Month in Media - May

08/06/2017 08/06/2017

Máme pro vás opět měsíční přehled mediálních novinek, tentokrát květnových. Dočtete se v něm, co nového dělá Snapchat, na co si stěžují...

Stáhnout

Spotlight Data-Driven Creative

Spotlight Data-Driven Creative

30/05/2017 30/05/2017

Zaměřeno na data... Proč jsou data důležitá? V čem Vám mohou pomoci? A proč by Vás měla vůbec zajímat?

Stáhnout

Blog

1 / 2
 
 
OOH sledovanost EURA přesahovala u některých zápasů jednu třetinu celkové sledovanosti.
14/07/2016

Sledovanost finálového zápasu fotbalového mistrovství dosahovala v některých momentech až 22 %, přičemž téměř jednu pětinu tvořila sledovanost mimo domov. U ostatních zápasů tvořila OOH sledovanost zápasů 17-37 % z celkového ratingu. Přičemž nejvyššího podílu (37 %) dosáhla u zápasu Česko-Chorvatsko.

Sledovanost všech zápasů si můžete prohlédnout na tomto webu: http://shiny.median.cz/EURO2016/

OOH sledovanost EURA přesahovala u některých zápasů jednu třetinu celkové sledovanosti.